Thursday, February 10, 2011

gua wish awal2 kat semua

Gua malas nak cakap banyak... Kejadian petang semalam buat gua terdiam dan tersenyum... Nak tau sebab pe? tanye si ayamgile... gua dah cerita kat dia... 




oke, gua nak wish awal2..takut tak sempat,




Kepada anak murid gua, Selamat berblogging.. ingat, selalu la melawat kat blog ni.. ^^


Kepada geng2 blogger gua yang bakal nak kawen tahun ni iaitu, Shopa coner di bulan3,sizuka di bulan 4 dan birtney dibulan6,selamat berumahtangga ye... ingat, gua nak dukung anak2 anda ye.. kihkihkih ;)


Kepada yang dah ber relationship tu, steady2 la selalu ye dak? ;)


Kepada makyang, jangan lupe janji makyang tu..


kepada mak, mal ingat pesan yang mak cakap 3 minggu yang lepas, "tunggu" adalah perkara terbaik kan? ;)


kepada semua, 'thanks' ..kehkeh!


okay.. gua nak kejar 'sesuatu'... salam semua, ada masa kita jumpa lagi...

4 comments:

Kik0 ♥ QiLaH said...

owh ayam la org first tu? huehuehue

oke brader,

"jangan selalu mengejar kerana yang dikejar kadang kadang tidak dapat dikejar.."
(gua,2011)

brader kemal said...

cilake...lu perli gua ke hape nihh????

~mAsItAh fUaAd~ said...

kahkah!terharu~~~ok dah...
hahaha!lu mention name gua!!yeahh!!ni wa dgn rela hati klik sndiri..hahahha

brader kemal said...

ok... gua syak lu dah semakin rajin