Tuesday, August 9, 2011

dah nak setahun..R.I.P kawan!

bulan puasa tahun lepas,masa tu gua kerja kat bangi.. gua dapat mesej dari jiran gua,pais.." azrin dah meninggal,eksiden tadi.. " Itu jam jugak mata gua tiba-tiba merah.. Terus terang cakap, selama gua berkawan dengan dia, perkataan bodoh je ayat mencarut yang dia pernah cakap kat gua..

seminggu sebelum meninggal, gua balik kampung sebab jiran gua,syimma buat kenduri sebelum dia bertolak ke US..Gua terserempak dengan azrin,kami sempat sembang2,kami sempat peluk2,kami sempat gelak2.. Lepas tu gua terus tak jumpa dia dah..

Taknak taip banyak2, gua upload video azrin..jom tengok..



Ni video masa arwah pi masuk pertandingan karaoke,tu pun puas kami paksa baru nak masuk..Dapat no 2 pulak tu.. memang terbaik!
Gua cadang nak upload video masa arwah kat hospital,tapi risau ramai yang pengsan muntah je bila tengok, gua pun nyaris termuntah..

Akhir sekali, dibulan puasa ni, jom kita sedekah kan al fatihah untuk arwah.

3 comments:

syAzAnA said...

innalillah.

Firfa Firzanah said...

ini la member yg lu cite kt gua dlu tu kn??
hensem gak wey.
btw, al-fatihah utk beliau..

brader kemal said...

@syaz: alfatihah

@firfa :yup,
dah die model, mmg terbaik la..hahah
al-fatihah untuk arwah