Monday, November 5, 2012

Jom Diet Bersama Herbalife




HERBALIFE

Terus terang cakap,Saya pernah mencuba bermacam produk dan cara sebelum ini namun tak berhasil..Akhirnya saya mencuba produk Herbalife.. Hasil yang saya dapat, 3 hari saya turun sekilo.. Dalam sebulan saya mampu turun dalam anggaran 8 kilo.. Itu pun campur malas nak minum dan langgar pantang..hehehe


PRODUK HERBALIFE


Ada 4 produk yang disyorkan oleh coach saya untuk program diet menggunakan herbalife ni.. Tapi produk priority bagi saya hanya 3, tengok? Kan dah jimat sikit.. Okey saya terangkan secara detail produk dia.

-Nutritious Mixed soy powder-


*Antara produk kegemaran saya

*ada 5 jenis perisa, paling top coklat dan cappucino

*membekalkan tenaga dan memberikan rasa kenyang yang lama selepas minum.


*****
-Tea Mix Lemon and Hibiscus-



*sebahagian dari produk diet utama saya

*mengandungi 19 jenis vitamin yang terdapat dalam sayuran dan buahan.

*produk wajib beli


*****


Herbal Aloe Concentrate

*khas untuk mencuci buah pinggang

*membuang lemak melalui sistem perkumuhan badan iaitu air kencing.

*favourite saya!

Okay itu 3 produk utama yang saya guna dalam proses diet saya. Mahu menempah secara online? Hubungi saya :-

Akmal : 0175361223/ 0195610021

Email: akmal.muhaimin@gmail.com

1 comment:

meyza said...

ohooo.. patot la badan sihat walafiat sekarang nohh C: