Wednesday, February 2, 2011

demm... nk letak tajuk ape ni??

Oke, sebelum gua start mencarut, gua nak mention pasal budak kecik ni, die tacink pulak gua tak mention nama dia kat entri sebelum ni, padahal gua dah mention nama dia, ni komfem tak bace habis la ni pastu terus komen..Anda terkantoi disitu ea budak kecik  =,='


siap buat entri pasal besday gua ;)


Oke, ni miza.. little sis gua... Die boleh taktau umur gua, padahal bape jam sebelum die buat entri ni, gua dah cakap yang umur gua dah 21 tahun.. Dah boleh masuk clubbing tanpa masalah ya puan2... Oke, ni blog si miza, nak pegi sila klik disini... Tapi sebelum klik tu gua syor kan baik korang bace entri gua sampai habis ye.. kehkehkeh..


Oke, gua sambung cerita pasal gua balik la ye, Gua sekarang bekerja di Menara TM bangsar.. Kerja boleh tahan best jugak.. Gua kerja di department customer care.. Banyak komplen dari pelanggan yang gua dengar,  Siap gua kena maki pun ade, Gua cakap dalam hati, "kemal, sabar2, lu boleh.." Masa mula2 kerja, memang gua mencarut dalam hati, tapi bila dah lama gua buat pekak telinga je, Bak kata bos gua, "layan die punye komplen je, jangan di layan die punya maki hamun.. Tu biasa la..." 


Kerja kat TM ni mengajar gua banyak bersabar sabar sabar dan sabar.. Tumpukan perhatian dan layan customer dengan kondisi tahap terbaik.. kehkehkeh.. Bila dah start tensyen, gua off gua punye headfon dan layan fan kat fesbuk.. Setakat ni tak kantoi lagi kerja mengular gua ni.. Tapi rase2 nye boss pun dah tau.. Die lagi makan garam dan asam jawa berpuluh tahun dari gua...


Minggu ni gua pun taktau apesal ramai orang demam.. Kekaseh gelap gua pun demam, bile die dah start demam, gua pun menggedik nak demam jugak.. last2 betul2 gua demam, demm..tapi yang bagus nye ade orang dok jage makan minum serta makan ubat mengikut mase yang ditetapkan..


Semalam, gua cuti, tengah gua syok main game zombie kat pc ni, die kol gua tanye pasal demam gua,Gua dalam hati mencarut sekejap, "Aik, Tak sampai sejam nak exam pun sempat kol lg ea? sayang lebih la tu" gua cakap kat die yang gua makin teruk, semalam batuk hari selsema pulak.. Gua syak die dah start nerves, tapi dia buat gaye2 steady,, hoi! gua kenal lu dah bertahun2 la laling.. tak payah nak cover lebih2 sgt,,kahkahkah..


Sekarang ni yang gua nak pastikan ialah 12 haribulan 2 ni gua tak demam, kalu demam memang habis plan deting gua... kih3... Gua rase Hubungan secara diam2 ni adalah lebih baik bagi mengelak dua2 orang bermasam muka dan mencuka.. Jauh dari gangguan orang... Setakat ni sorang je yang kenal die rapat, tu pun gua dh terbocor semua rahsia gua kat member pempuan gua.. Tapi tak kisah la, lagipun member pempuan gua ni memang kenal sangat dengan kekaseh gelap gua..


Baru2 ni mase tengah syok2 bergayut, gua belajar bahasa cina dengan die...


die : ni hoa ma? 
gua: woa ai ni..
dia: hahaha... salah tu.. oke, last2
gua: oke, tanye lagi..
dia: ni shi shui? (siapa awak)
gua: nak jawab woa ai ni lagi boleh x? ;)
die: hahaha.. takkan tau ayat tu je, jangan la sweet sgt..


Disebabkan gua buat loudspeaker, member gua iaitu amy yang tengah tidur kat sebelah gua pun tergelak sekali..Terkejut gua.. kehkehkeh..


Oke, Gua malas nak taip panjang2, baik gua sambung kerja gua.. Gua syak bos tengah dok check ape yang gua tengah buat ni.. chow!


PssssT//: : Setakat ni dah 2 orang tanye kenapa kisah gua ni tak ditulis kat dalam novel..Bagus punye idea,,Ya... gua dah mula fikir tentang keuntungan buat masa ni... ;)

2 comments:

Scha Nazri said...

erkkk. poyolah lu. sekarand nak men scandal2 yer? bagussss. haha.

ngeng. =,="

brader kemal said...

x ramai pon.. 2 org je.. keh3