Wednesday, February 2, 2011

menyirap betei

Plan dah baik, niat pun dah baik, tinggal nak gerak balik je... Tapi gua cukup menyirap betei bila boss gua cakap yang gua terpakse keje taim CNY ni.. Hancur plan gua nak balik teluk intan... "akmal, awak wajib kerja CNY ni dan awak start malam ni..." Demm?? malam ni??

Yaa, memang malam ni, taim gua tengah taip entri ni pun gua tengah kerja, Baru pukul 9 malam, Esok dah start cuti CNY.. Disebabkan boss memang tak keje malam2, gua amik keputusan nak mogok balik awal, Kadang2 gua rase kejam jugak kerja jenis macam ni tapi takpe, nasib baik gaji taim CNY ni X3... So gua berpuas hati gaji bulan ni masyuk...

Tapi gua dah dapat interview yang lagi masyuk dari tu..Interview kerja yang basic RM2500.. demmm.. gua nak try! rezeki kat mane2 yedak? 

oke, gua dah takde ayat nak taip.. salam!

2 comments:

hanis aleeya aka gadis sepi said...

Fuyyo! 2.5k tu basic for degree level! LOL!

Take care k. And I hope takde makhlok flag blog ni. Tahape2 tah flag blog lama tu T_T

brader kemal said...

tu la psai... pas CNY ni nk try.. doa kan ye ;)