Thursday, March 3, 2011

terjatuh seketika

Jatuh bangun jatuh jatuh jatuh bangun dan jatuh.....


Ni bukan entri pasal jatuh cinta dan bukan jua jatuh hati mahupun jatuh kerusi..Bukan sama sekali....


Ni entri rabak, ye,rabak....Bukan rabak air mata,bukan rabak kat hati..Gua pun taktau tang mana gua rabak ni, Gua bukan rabak disebabkan pasal cinta,kadang2 pasal bola pun boleh buat gua rabak tapi sekarang gua yakin kekalahan man u langsung takde kaitan pasal kerabakan gua..sikit2 tu ade la.. Mungkin rabak di perasaan agak nye..


Semangat nak menaip entri pun terasa lemah gemalai,tapi gua gagahkan jua demi menyampaikan seketul perasaan yang terbuku dihati..Ahhh! terasa macam cilake bile perasaan dicampur gaul,diselang seli dan dibaraikan serta di lunyaikan...


Nak menangis risau tak berlagu,nak menjerit risau dituduh tak siuman,nak mabuk risau dilaknat tuhan.. Ahhhhh sekali lagi! hidup macam ni memang susah nak diimaginekan, ni padah nye bermain dengan api, 


Kepada 'cik A', sori,time2 rabak macam ni gua memerlukan rokok sebagai sumber inspirasi gua menghadapi dugaan ni,disebabkan anda pun macam biskut chipsmore,gua terpaksa mengambil jalan pintas ni untuk mengcool down kan gua..mungkin lepas habis kerabakan ni gua kembali dengan visi untuk berhenti rokok.Harap cik A memahami ye.


Gua harap perasaan cilake ni dapat hilang dengan cepat agar gua boleh menumpukan tumpuan gua.. 


Gua akhiri entri ni dengan beberapa baris puisi,


Hendak ku nangis
Tiada berair mata
Hendak ku senyum
Tiada siapa nak teman
Kalaulah nasib
Sudah tersurat
Begini hebat
Apa nak buat

Di mana kan ku cari ganti
Serupa dengan mu
Tak sanggup ku berpisah
Dan perhati patah, hidup gelisah






Oke,gua tak dapat menipu hati gua yang rabak ni, tu lirik lagu p ramlee..Arghh!



8 comments:

syAzAnA said...

awat nie abamm?? lu okay ke idakkk?

SweetyMui2 said...

merokok tak baik untuk kesihatan.please..

Brader Chacha said...

ingat balik zikir kita ramai2 aritu..mungkin dapat bantu lu lpeaskan perasaan..keh keh keh

Be profesional..be profesional..

NuR 'aQiLaH said...

camni BRADER?
cett.

gua lagi SISTER bai.

atiyah said...

hahaha.....xcaye aku ko cmnie mal....
jgn hisap rokok....ape2 prob...story2 la kt aku...:)

atiyah said...

hahahha..xcaye aku ko cmnie mal...
jgn merokok byk sgt...xbagus...pe2 problem..story2 la kt aku...;)

Mish Nurlin Fatin said...

mende yg rabak nie?ce cite...ce cite..sifu nie ade mmber tp xnk kongsi..ape daaaaaa..mungkin rokok tue teman sejati sifu kan..

kemal khalil said...

syaz, gua steady2 je.

mui2 comel, ye2,gua kurangkan la ni

ok cha, gua insap seketika

qilah, lu jgn nk bersister sgt, gua baru gertak lu dh goyang semacam

atiyah, kihkih..bukan semua benda kite boleh cerita..

tongga, hehe..nanti aku cite2 ye