Thursday, May 19, 2011

heavy bizi

Terus terang gua kabor,gua memang heavy bizi 2 minggu ni.Kalau nak dibanding kan dengan pak najib tu,ape lah sangat orang tua tu.Oleh kerana gua telah menyahut seruan dari abah gua,nak taknak gua kena bantai semua kerja dalam satu masa..Dengan projek dia di campur pulak projek kecil-kecilan gua,Kesana kesini gua dibuat nya.Masa untuk berjiwang terpaksa gua limit kan.Memang abah bantai gua cukup-cukup.fuhhh...


Tapi bila dah ada ruang untuk berjiwang tu,memang gua hentam waktu tu cukup-cukup.. Kalau tak digunakan, gua pulak yang kerinduan jadi nya..Setiap hujung minggu adalah masa untuk makwe, masa tu jela gua free dari sebarang gangguan.Rumah makwe sekangkang kera ja.apedehal..keh keh keh..


Gua taknak bagitau lagi gua punya projek ni, nanti tak jadi naya gua dibuat nya..Malu tu satu hal lagi.Takpe lah,gua senyap-senyapkan dulu.Member gua kasitau kat gua, "lu buat dulu projek tu,kalau jadi gua follow". Ni memang perangai kutu yang biasa kita jumpa, Dah gua pakai lamborghini nanti baru dia sibuk nak follow gua..Gua punya angan-angan ni pun memang angan-angan kutu yang biasa kita dengar ye dak?


Sekarang ni gua dah laburkan duit modal gua, gua cuma perlu keuntungan je..Tak banyak pun, sekali transaksi gua untung 1k.Sekarang ni gua dah labur modal untuk 3 transaksi. So untung baru 3k jela..Jadi la dari takde ye dak? lu kerja sampai malam tak dapat macam ni kan?


Waktu kerja gua ikut waktu gua bangun tidur, Gua spesis insomnia, tidur pukul 7 pagi,pukul 11 pagi gua dah bangun.Bila start je pukul 12 tengah malam, masa tu adalah masa untuk gua jadi kutu.. Segala jenis aktiviti kutu bermula masa tu.


Okey korunk! nanti saya update lagi yeww..Korunk tunggu tau! -hak tuih!-

2 comments:

Scha Nazri said...

lau ade masa, kita bincang sal projek lu.

Unknown said...

huhuh..bunyik cam hebakk ja projek lu tuh