Monday, April 25, 2011

oh si gadis tosei

Satu ketika dahulu, takde lah lama sangat.. takde lah baru sangat, peristiwa ini terjadi masa gua berumur 16 tahun.. Setiap kali gua teringat, gua tersengih.. kadang-kadang bila gua teringat masa waktu makan, gua tersengih di depan ikan,ayam dan mak gua.. Mak gua sepantas kilat berkata, "Dah gila ke hape?"..

Masa itu gua berumur 16 tahun, masih bersekolah.. Kawan-kawan sekelas gua mendapat 'leaks' yang seorang cikgu duda ni mempunyai anak yang cantik.. Tapi diorang cakap nama nya pulak yang buruk. Nama nya Rafeah. Awal-awal lagi gua dah tergelak berguling-guling tapi bila kawan gua menunjukkan gambar nya kepada gua, Gua terkhayal sejenak..Peh! lawa,cantik ada umphh! cengginih!..Gua menunjukkan isyarat ibu jari kepada kawan gua, dia tersenyum bangga..

Die sebabkan kawan sekelas gua tu duduk di asrama dan gua duduk di rumah, maka tugas berjumpa dengan si makwe bernama rafeah tu diserahkan kepada gua. Gua salin no telefon dan gua blutooth gambar makwe tu dari henpon rakan gua..

Bermula dari hari itu, gua mesej die, semua nya dibawah perancangan yang rapi.. Akhir nya dia bersetuju berjumpa gua.. Gua pun melompat kegirangan, peduli apa dengan nama nya, gua nak tengok muka nya saja.. keh keh keh..

Seperti yang dijanjikan,gua berjumpa dia, ayu orang nya.. nampak manis.. Gua ajak dia lepak kat kedai makan berhampiran, dia memilih kedai mamak.. gua pun ok saja lah..

Gua tanya dia, nak makan apa..Dia dengan laju menjawab tosei! erk, gua terkedu.. terkedu..terkedu lagi.. Cilake ape makwe ni nak makan tosei.. gua cukup anti dengan tosei.. Sudah lah dia oder tosei, dia paksa gua makan tosei jugak.. Gua buat muka ketat dekat mamak tu.. Nak taknak gua terpaksa mengunyah tosei jahanam tu..Sambil tersenyum gua mengunyah tosei itu..Dia tersengih kambing..

Minggu depan nya rakan gua bertanya kepada gua, "Amacam? best tak?" gua hanya mempu menjawab" hanya tuhan yang tahu".. 

FAKING TOSEI!

4 comments:

Cik tempoyak maniss said...

hahahahaha...
bro,,cam tau jek spe....
ohoo....
ni rhsia korg dlu ek...
kantoi sudaa...keh3

Firfa Firzanah said...

kalo dh tau xsuke mkn tosei.
yg lu g tunjuk macho dpn dy pehal??
order bnde laen.
hadeh!
tu pon nk kne ajar ke??

Finaz Jaafar said...

aparaaa...tak suka cakap jelah..jadahnye ko telan gak??hahaha

weyh..aku suka tosei pe..

eiffel said...

lor...cer citer..asal xsuka tosei?tosei sedap apa!